RHODESIAN RIDGEBACK FORUM Forum Hovedsiden RHODESIAN RIDGEBACK FORUM
Et sted for alle som liker Rhodesian Ridgeback

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

RR i kristiansand

Start Nytt Tema   Svar på Tema    RHODESIAN RIDGEBACK FORUM Forum Hovedsiden -> Generelt om Rhodesian Ridgeback
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
trondt

Ble Medlem: 26 Jan 2010

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 11:57 am    Tittel: RR i kristiansand Svar med Sitat

jeg har velig lyst til og skaffe meg en RR. men vil prøve og finne ut så mye som mulig ang disse hundene før jeg går til innkjøp av en. så jeg lurte på om det er noe klubb eller noe i kristiansands regionen som jeg kan gå og treffe RR?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Annette

Ble Medlem: 07 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 1:15 pm    Tittel: Re: RR i kristiansand Svar med Sitat

trondt skrev:
jeg har velig lyst til og skaffe meg en RR. men vil prøve og finne ut så mye som mulig ang disse hundene før jeg går til innkjøp av en. så jeg lurte på om det er noe klubb eller noe i kristiansands regionen som jeg kan gå og treffe RR?

Hei!

Jeg er distriktsrepresentant i Agder og håper på å få satt i gang med treff igjen ett eller annet sted på strekningen mellom Arendal og Kristiansand, så snart jeg har fått kommet i orden. Jeg er på husjakt og flyttefot for tiden, og har bodd for langt fra kysten til at det har vært mulig å organisere treff de siste par årene :)

Sender du meg en PM med kontaktinformasjon, så skal jeg holde deg oppdatert :)

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    RHODESIAN RIDGEBACK FORUM Forum Hovedsiden -> Generelt om Rhodesian Ridgeback Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet